30 octubre 2006

Rail Road Tycoon, ... apassionant!


Dels jocs que hem probat ultimament, hem quedo amb aquest. És un joc obert i viu. Hi han moltes opcions estratègiques per probar (malgrat que jo sempre faig el mateix: les vies cap a CHICAGO!). Però no n'hi ha prou en planificar la teva expansió ferroviaria, tambè has de posar un ull en les aspiracions dels altres i posar-lis algun que altre pal a les rodes, que si no passa el que passa. És a dir, guanya qui més tranquil està. Clar que això pot passar amb 4 jugadors, però quan n'hi han 6 la cosa està més apretada.

Guillem! Volem revenja!

PD: Es poden publicar les fotos de la partida?

5 Comments:

Blogger Arques said...

Hola! em dic Albert i sóc ex-company de feina d'en Ruben. Sempre em diu que vingui un dia a jugar amb vosaltres i acabo de veure la meva oportunitat amb el Rail Road Tycoon. Jo havia jugat al de pc, no sé si hi t´r molt a veure però no em faria res provar-ho... hi ha lloc?

20:36  
Blogger ruben said...

Hola

Esta bé que m'ho poseu difícil per guanyar, però que esborreu el meu nom de la glòria em sembla excesiu ;-) La segona partida del tempus la vaig guanyar jo. Pot ser un excés d'arrogància, però la victòria va venir per fer una civilització urbanita, mentre l'Anna de manera contundent aturava l'expansionisme sense mesura de'n Tomas.

08:34  
Blogger ruben said...

De la sesió de dissapte no s'ha fet menció de les quadrigues que vam fer. No tenien res especial, però provar-ho no va estar gota malament.
Llavors el Rail que dir; a part de que he desptatxat als enginyers de planificació després del desastre de partida. Però, tenim un nou equip de planificació de vies amb ganes de demostrar el que val.
A mi em sembla que amb quatre ja es pot jugar però s'ha de vigilar més als altres. Amb cinc o sis jugadors es millor.
Crec que va anar millor allargar la partida una mica més i permetre l'aparició de grans rutes i de màquines nivell vuit.

Espero tornar-hi aviat sense cremar-lo.

08:41  
Blogger rockmaden said...

Albert: sempre hi ha joc per un jugador mes.
Que tal et va el divendres 3.11.06?
El joc te que veure amb el RRT de ordinador per cert saps que ha sortit una nova versio que es una mena de "revival" del primer de tota la saga?
Estic jugant i esta molt be.
Guillem

08:49  
Blogger rockmaden said...

El tema de les fotos esta pendent a veure si dema que es festa ho poc fer.

08:51  

Publicar un comentario

<< Home