06 noviembre 2006

De nou una gran partida de RRT

El divendres 3.11 es va fer una nova partida de Rail Road Tycoon amb la visita de un nou jugador el Albert, el joc va ser forca emocionant si ve es va complir la idea que aquell qu´el deixen tranquil guanya la partida.
El corredor del nord-est va tindre que suportar la explotació ferroviària de 3 jugadors:
Albert,Nestu i Guillem, m’entres L’Anna mantenia les seves línees en el Sur i Ruben es feia el amo de Chicago lo que finalment li va donar la partida.
Ara em decidit deixar-lo una temporada però es podem preparar per una gran partida a 6 i des de aquí en comprometo a fer tot lo possible per fer la desitjada connexió amb el oest americà.

5 Comments:

Blogger ruben said...

S'ha d'admetre que la tranquilitat en un territori es mitja partida. Si a sobre la disputa es dona a la costa Est, algun jugador pot quedar tallat com li va pasar a ne'n Guillem.
Per veure l'aparició de la conexió amb l'Oest, jo proposo que sigui l'únic cas en que es permeti deixar-se calers entre els jugadors. D'altre manera veig molt difícil que un únic jugador faci la despesa de 30.000$ quan haurà de compartir els beneficis.
Espero que d'aquí alguns dies organitzem una altre partida a sis.

09:36  
Blogger rockmaden said...

No es necesari que canvie les normes del joc ja pagare jo els 30.000$ que sou uns agarrats.

Guillem

13:22  
Blogger Tempestari said...

Moltes gràcies.
M'apunto 30.000$

20:29  
Blogger rockmaden said...

No et regalo 10.000 $ et dic que si puc fer el West Link pagare 30.000 per que pogueu intentar atraparme, per que si tinc 30.000 $ vol dir que vaig el primer jejejeje.

09:09  
Blogger ruben said...

No s'hi val que que fas; construeixes dues vies contades aprop de chicago i parles de la conexió, però no surts de la seguretat costa est. Ets un provocador ;-) .

No voldria equivocar-me, però diria que la majoria de partides s'han guanyat a la banda de chicago gràcies a les dobles vies.

10:14  

Publicar un comentario

<< Home