20 noviembre 2006

HOMES LLOPS

Ahir, 19-11-06, es va celebrar la festa del Sr. Ruben. Un cop més, es va intentar agafar seguidors per JuguemDivendres. S’ha aconseguit, finalment, que la Sonia s’apunti el dia de civilització. Personalment, penso que se li ha de fer la pilota ( si pot ser, que no es noti gaire).
Una de les activitats que es varen fer és el joc Homes llops. Un nom més adequat seria, dones llobes perquè personalment trobava a faltar nois a la festa, però no em va pas estranyar.
Convidats a la Súper Mega Festa: Nestu, Sonia, Anna, Raquel, Edie, Lupe, Mónica, Ruben, Gemma i em sap greu, tinc mala memòria per recordar noms. Si falta algun o alguna, que vingui a Quart i personalment, li apuntaré el nom al Blog.
A veure si aconseguim fer un altre adepta per JuguemDivendres.

4 Comments:

Blogger Tempestari said...

La Sonia és la dona d'en Nestu?

(Jo pels noms encara sóc més despistat que tú.)

20:48  
Blogger Tempestari said...

A si! M'en descuidava...

Està bè el joc dels homes llops?

20:51  
Blogger Pirates !!! said...

Sí (la Sonia es la dona d'en Nestu)
Sí (Homes llops)

14:53  
Blogger ruben said...

Realment tens força mala memòria; i a sobre només et deixes dones. Falta:
Marta, una altre Sònia, una altre Anna i la Noemi. Es el que té tenir una germana que fa bona propaganda a les amigues. Com pots veure Tomàs, hauries d'haver vingut ;-)
El Joc va estar bé. Em sembla que en un sopar on el nivell etílic va pujant deu millorar.

Molt recomenable per passar una estona.

09:06  

Publicar un comentario

<< Home